Més Arròs Covat

L'any passat em va arribar la notícia que Escándalo estava buscant dobladors novells, gent amb ganes de passar-s'ho bé per la nova temporada de l'Arròs Covat.

Els vaig escriure, obertament i sense embuts, tot dient-los que, encara que no havia fet mai doblatge, creia que, donades les característiques de l'animació, no tindria cap problema per interpretar (ni per sincronitzar), i que tenia ganes de probar una experiència nova.

Sóc cec (o més aviat, hi veig molt poc), però això no ha de representar cap problema...

...

...

Problema?

...

...

Bé, fins avui, que m'he quedat una estona més davant de la tele, no havia tornat a saber res de l'Arròs, ni d'Escándalo Films; que, dic jo, que haguessin pogut contestar l'e-mail... per cortesia.

Segur que devien tenir molts candidats millors actors que no pas jo, però d'aquesta manera, sempre quedarà la incògnita de si va ser a causa de la meva discapacitat, que no van voler saber res...

Amb tot, m'encanta l'Arròs Covat, i us el recomano