Un cafè?

En les qüestions de menjar i beure, crec que no sóc una persona gaire exigent. M'estimo més l'Estrella o la Heineken, pel que fa a cervesa; per a la llet prefereixo el Nesquik, malgrat que li digui Cola-Cao; el fuet, m'estimo més que sigui Ausa i, si pot ser, la llet fresca ha de ser Letona.

Déu no m'ha dotat d'un gran nas (i no parlo de la mida) i ja sabeu que això també afecta la capacitat de degustar. Distingeixo el vi de la Coca-Cola, i l'ou de la castanya, però més enllà de dir si un vi és més o menys aspre, o si un cafè és més o menys fort, estic ben lluny de les creatives descripcions que els degustadors fan dels vins, els cafès, les xocolates o les aigües.

Tot i amb això, si hi ha una cosa que el meu cos necessita és un "bon" cafè, fort i intens, ni fred ni massa calent. Per poder gaudir d'aquest petit plaer, vam comprar una DEMOKA que mol el cafè al instant i et prepara una deliciosa infusió de cafè torrat, amb la seva escuma saborosa i l'olor, tan tonificant de bon matí.   Fa dos mesos, després del trasllat, es va espatllar, i fins fa ben poquet no he pogut tornar a gaudir d'aquest petit plaer. Per això vull convidar-vos a una tassa de cafè recent fet. Us ve de gust?



(dedicat a l'Augusto)